Donation

Disember 08, 2011

Aku pakar melukis

Atas permintaan budak engineering, aku upload jugakla hasil kerja tangan dan karya masterpiece dr aku.Tidak lagi bergelumang dengan T-square, bofa set, set square dan pelbagai saiz pensel dan pen...kali ini aku melakukan perubahan.Karyaku kali ini lebih seni dan punyai jiwa.
Hanya pensel, pemadam dan pembaris saja yg diperlukan.
Cheh~







 Pal*i btol nih.xdapat rotate


 Bukan ni ja taw.Kena buat Taxonomy dia lagi. Huh~mmg aku rasa mcm saintis betullah.
Fossil sebenar ada di Lab.Selama 1 sem ni, utk Lab Paleontology, asyik melukis jak ni.




0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)