Donation

Mei 13, 2012

J/K

Dalam Geologi, J/K tu merupakan Jurus dan kemiringan.Bukan Team Kereta JK AutoGarage ya.Setiap lapisan batuan, kekar,sesar dan banyak lagi struktur2 geologi, harus dibaca J/K nya.Jd maknanya di sini, Kompas memainkan peranan yang sangat penting.

Petang td, lepas bersopink dan temankan kawan2 ni sopink di Wawasan Plaza, kami p Airasia.Cik Piqa ni p tukaq tarikh balik ke Penang.Pastu baru la p panjat bukit di Sepanggar untuk ambik J/K lapisan batuandan kekar di sana.Prof. Felix perlukan 500 bacaan.Wah.Nasibla mmber2 yg lain ada juga p sana, seperti yg telah dijanjikan.Alhamdullillah, janjiku pada hari ini dapat dilunaskan.Walaupun terdapat, keconfusean sedikit, akhirnya berjaya juga kami.Pas amik J/K, aku panjat hingga ke puncak (xtinggi mana pun)..Nampak juga McD yg baru buka di Sepanggar tu, UMS nampak, UITM nampak, perkampungan Kg. Delima nampak, 1B nampak, Alamesra nampak....Emmm ~smuala nampak..

Pastu p makan di IP, Spoink baju dan boxer, hantar Fatin balik IP, hantar adae & Piqah balik UMS dan aku trus ke Funfair.Kakak aku mo blnja.Wah! Rezeki lagi Jho!


0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)