Donation

September 25, 2010

Ac Mizal mendapat gelaran "Datuk"


Sebut saja nama AC Mizal, sudah pasti semua mengenalinya.Seorang pengacara,pelakon, penyanyi dan juga ahli perniagaan yang berjaya.

AC merupakan pengarah di Ikhtiar Destinasi Sdn Bhd (IDSB) iaitu syarikat yang mengeluarkan produk kesihatan berasaskan gelang tangan serta produk lain seperti aksesori, pakaian, barangan elektrikal dan elektronik.Meskipun beliau sudah hidup senang, beliau tidak berhasrat untuk meninggalkan dunia seni kerana seni itu sudah menjadi darah dagingnya.

Gelaran Datuk itu bakal dikurniakan sendiri oleh Sultan Pahang dan akan dirasmikan tidak lama lagi dan Ac masih merendah diri sambil berkata ''Saya bangga sekurang-kurangnya pembabitan artis dalam bidang perniagaan diiktiraf dan berharap ini menjadi positif dan lebih ramai artis yang dapat mengikut jejak langkah saya''. Ac masih belum menggunakan gelaran Datuk, selagi belum menerima surat kurniaan secara rasmi.Tahniah Ac.


Sumber : Berita Harian

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)