Donation

November 29, 2010

Update status Facebook dgn bergaya

Sudah 2tahun aku menggunakan laman sosial Facebook, sudah banyak game,kuiz dan aplikasi yg aku cuba,try dan test.Memang menyeronokkan bila dapat update status dgn enpon blekberi maupun aipon (dgn penuh eksyen) huhu~Ni aku bagi sikit sja.Yang lain, kamu cari la sendiri.Jgn malas.Haha~

Jom kita terjah apa yg aku pernah try dulu dan sekarang.
Just click on it (Jgn sampai aku spiking brunei)

iPhone4
BukanBleckberry
Blackberak
HPpinjaman
NOKIA3310
BlueBerry
Kantor Pos
Wartel
Hati
Kaskus
Perempuan Cantik
HP Presiden Susilo Bambang Yudhoyono

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)