Donation

Mei 24, 2011

Scribd


Hadoi..~apa barang pula Scribd nih?Memandangkan pengetahuan aku agak suam2 kuku ttg IT ni, aku trpaksa rajin2 click dan mengodek2 barang yg dinamakan Scribd ni.Yg aku ingat, dulu Lecturer pernah bagi module melalui Scribd. Jd, aku membuat kesimpulan bahawa Scribd ni berfungsi untuk pengguna.. share segala jenis dokumen.

Ada main Follow2 la pula.Walaupun aku langsung xupload apa2 dokumen,Follower tetap ada.Aik?Akupun rasa pelik.

Aku sedang memikirkan, dokumen jenis apa yg berfaedah untuk dishare dalam Scribd aku ni.Harap2 bermanfaatlah utk semua.Hehehe~

Contoh : QS

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)