Click and Donate

Mac 17, 2012

18SX - Mata Lelaki


Program yang disiarkan di Jepun.Agak memalukan bila tingkahlaku kita dirakam dan dipertontonkan.Dengan itu, org akan cepat menilai siapa kita sebenarnya.Perkara ni adalah biasa dan biasa aku tgk di mana-mana.Kecuali lah lelaki tu betul2 alim atau xda perasaan.hehe~

Pakcik Gatal yg paling last tu mmg Legend la.Xda malu-malu.Aku pun slalu perhati mata2 org yg memandang pmpuan seksi,terdedah sana sini, nampak segala yg tertonjol dan yg dibungkus, dan bukannya ditutup...Jd santapan si mata keranjang.Eee..macam-macam la.Jom tgk sama-sama perangai dorang ni.

0 comments:

cLick IkLan uTk kEtErAnGaN LanJuT

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)