Donation

Mac 06, 2012

Yusry Topografi dan Lisa Surihani

......Wedding Of This Semester......



Xda kena mengena langsung denga perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani. Saja ja, bikin gempak.

Peta Topografi dan Geologi bersama kertas surih free yg dibekalkan oleh UMS dan diedarkan oleh Prof Felix. Bila diedarkan, aku sudah dapat teka apa yg bakal dilakukan.Opkos la menyurih di tracing paper tu.Masa praktilah di Shah Archictect ,zaman dolu2 masa buat Civil Engineering, tulah keja pertama aku.Melukis di tracing paper.Ni semua kerja c Karen Sibyl dan kak Wan Damayanti la ni...Abis rosak tracing paper cmpny aku kerjakan.Pen pula mcm2 size, dan pemadamnya adalah mata pisau cukur tu.Bahaya owh, silap2 terkelar jari.


Peta yg Prof bekalkan mudah di fahami, cuma kecik ja la.Mcm satu sumpahan pula masuk Lab tu.Sem lepas, masa Demonstrator bg penerangan, aku ok.Bila mo start buat, jd blur.Emm, sama la sem ni.Eh xblh jadi ni, aku kena fokus lebih.Focus Tijah...Focus...Mana tau nnti uda kerja, kena juga analisis sistem saliran.Xjuga rugi buat benda ni, walaupun makan masa 24 jam.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)