Donation

April 05, 2012

Mid Sem Break



Inilah kejadiannya bila fikiran menerawang ke kampung halaman.Di kubikal Library UMS, aku sendirian tanpa gangguan. Sem lepas, kubikal aku salah guna sebagai tempat membuta.Sangat hebat, bukan?.Mood mo stdy xda langsung.Tgk movie, chatting, update blog, blogwalking, blogskodeng..Semuala la ba.Xda org mo kacau2 soket aku.Agak2 kalau aku bwa water heater dan masak megi dalam ni, ada org tau kah?Mmg xda org tahu, tp Allah tahu kan.. ;) Xbaik taw, buat jahat.

Pasni ada Lab Geologi Struktur.Semoga aku akan dapat kembali kosentrasi tersebut.Dah kalau boleh, hantar terus Lab report.Malas lg mo fikir2.Cuti adalah cuti..

*Update
- Lokasi fldwrk telah ditukar.Labuan kensel.Ditukar ke Kudat,Kundasang/Ranau dan Kuala Penyu.Aduh! Mo pigi! Biarla burn tiket.Aish!!cmana ni.Aku dalam dilemma.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)