Donation

Oktober 29, 2012

Mid Sem Break

Aku xtahu la apa yg aku buat dalam 4 hari ni.

Khamis, Jumaat, Sabtu...balik kampung.
Ahad lepak di rumah, main game 1 hari, gara2 mo kejar Level 22 Fashion Story Cik Kak Mas. Sudahnya, 
harini, Isnin bersamaan 29/10/2012, timbul kesedaran untuk siapkan kerja yang belambak.Tempoh honeymoon telah tamat. 

Selamat menskemakan diri.Nasib baik la adaik2 ipar aku yg study di U yg sama dgn aku, ada dalam rumah ni.At Least, pandai juga aku gabra2 bila tgk dorang buat assignment masing2.huhu~

Check Nuffnang...yeah...aku nekad untuk cashout lagi walaupun duit yang diperolehi xseberapa.Tunggu 30 hari lagi dr skarang.Xsabarnya.Nanti dapatla beli lense yg di idamkan.(kalau duittu xhabis digunakan ke tempat lain la)


0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)