Donation

April 25, 2011

Kerja penuh semangat

Salam blogger smua readers blog ni.Rasa mcm menganggur selama 2 tahun bila bercuti selama 4 hari..Khamis haritu xdtg sbb dmam.Bajet p klinik, mintak MC sklai dktor xkasi la pla.Alang2.Sbb aku p klinik tghari.Ditemani En Asben.Cis! Bedebah punya Dr.Em xpa..xpa..So, secara otometik, jumlah cuti aku akan berkurangan.Nampak gayanya, raya ni, aku sorang la duduk d opis.Smua bcuti.Padan muka aku.

Cerita td pagi pula.Ngam2 simpang kluar dr Taman Ketiau tu,ada eksiden.Moto EX5 Dream terperosok di bawah Bas Mini.Ergh!..Xtau la keadaan mangsa cmana.Sbb xnampak pun mangsa tu di tempat kejadian.Aku pun malas mo menyibuk.So aku teruskan perjalanan ke opis.Sepanjang perjalanan, fikiran aku ni menerawang jauh mengimbas kembali beberapa pic kemalangan ngeri Yg aku penah tgk dulu.

AMARAN : KEPADA SESIAPA YG MENGHIDAP SAKIT JANTUNG,LEMAH SEMANGAT,KENCING MANIS, ANGIN KUS-KUS,DARAH TINGGI,KENCING MALAM, BAIK KORANG XYAH TGK PIC NI.AKU XKAN BTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG RENJATAN ELEKTRIK DAN KOMPLIKASI YG KORANG AKAN ALAMI.SEBARANG SURAT MENYURAT TIDAK AKAN DILAYAN LANGUSNG.





Ok.Cukup setakat ni.Banyak lagi kerja yg aku kena bereskan .Daa~~




0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)