Donation

April 12, 2011

Mandi Lumpur


Pak Jabit membuat annual medikal-cekap di Klinik Dr Abi Hurairah.Dan Dr Abi Hurairah mengesahkan "-

"Pak Jabit, saya amat bersimpati dengan Pak Jabit."
"Apa ker haey nye, Abi?"
"Pak Jabit cuma ada masa kurang 6minggu untuk hidup"
"Xmungkin la Abi, aku rasa sihat sepanjang tahun ni.Panjat pokok petai pun, aku larat lagi ni.Berkayak, snokrling.So,apa yg aku harus buat skangni?"
"Pak Jabit p mandi lumpur di Ladang Mostyn tu"
"Oww...mungkin itu boleh jadi satu terapi dan dapat menyembuhkan saya, kan?"
"Xla"
"Habis tu?"
"Itu akan membuatkan Pak Jabit terbiasa dengan tanah"

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)