Donation

April 06, 2011

Lagi-Lagi HKLBR.xBosan ka?

Asalnya aku saja ja men'tag' member opis.Saja..menyakat, sbb tgk dia terlalu bz buat kerja sampai aku lalu ,dia xprasan.Aku link'kan skali la dengan bbrapa page yg aku sudah LIKE.(Berkaitan dialog Hantu Kak Limah Balik Rumah).Akhirnya menjadi perbualan yg kelakar antara aku dan sorang mmber FB.Yg bestnya, smua perbualan tu, di link kan kepada page/group yg ada kaitan dengan HKLBR ..sampai hahaha pun, link juga.Sila click pic untuk tumbesaran yg sihat.Half , nama member aku ni, terpaksa diblur kan untuk menjaga privacy beliau.Sekian ,terima kasih



0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)