Donation

April 05, 2011

hUjUnG miNggU

Seperti biasa,hujung minggu..(Kalau En Asben xkerja)..masa akan digunakan sebaik mungkin untuk bersantai bersama En Asben.Tgk dua2 movie ni mmg enjoy.Xrugi beli tiket


Tp yg aku xpuas ati..ada amoi ni, duduk sebelah aku.Aku xfaham la.Dia beli tiket tu untuk berborak ngan member dia, atau tgk movie.?? Dari mula smpila movie tu tamat..xhabis2 berborak ngan mmber sblah dia.Aish..sabar jak la..Mungkin mmg kalau dr sepisis dorang tu bnyak sangat mulut.


Sabtu,..regarding SMS yg d hantar oleh pihak The Body Shop, aku dan suami telah menyerbu permis tu demi menambah koleksi Perfume keluaran The BodyShop sendiri.Err~rasanya dari sebelum couple kami mmg gunakan perfume dr sana.Murah mmg murah.( Xmampu beli perfume yg harga RM300 atau lebih sebotol) .hehe~



Malam isnin ,lepas En Asben balik dr kerja, En Asben mengadu mengalami sakit d bahagian perut dan mengalami pembengkakkan di bahagian atas perut.Muntah-muntah dan loya2.Aiks?Pregnant ka asben aku ni?Jam menunjukkan jam 11.30mlm.Hujan lebat membasahi bumi Putatan.Namun aku redah juga kerana bimbang sangat dengan keadaan suami terchenta.Nasib la ada klinik 24jam.Masa tu juga En Asben muntah2 dan pening.Berbekalkan minyak angin yg di bawa dr rumah,aku xpeduli.Tetap juga mo sapu2 d belakang suami aku.Peduli apa aku.Lepas jumpa doktor yg btugas,doktor mengesahkan laki aku kena serang gastik.Emm xpernah2 laki aku sakit.Pes Taim ni.Malamtu,memang aku berjaga.P kerja,mata aku pun mcm panda.Kesian En Asben ...Yg bestnya, dapat juga MC sehari.


Ubat dr Mediseinar

Pada sebelah pagi, sakit laki aku xjuga baik2.Aku kerja half day sbb mo bawa En Asben p ospital.Sedih sangat tgk En Asben dalam keadaan sakit camtu.Xsanggup rasanya tinggalkan dia sensorang d rumah.Alhamdulillah, harini En Asben sudah sihat dan boleh berkerja semula.

Ubat dr Permain Poliklinik


1 comments:

Tanpa Nama berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

keracunan makanan kali sbb inda panah2aku dgr ia skt sblum nie wahai kazenku

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)