Donation

Oktober 17, 2011

Lab Report Geomorfology "siap"





Malam ni, semangat membara mo siapkan 2 Lab Report.Geomorfology dan Paleontology..Tp nampaknya,Tiger, kuceng aku yg macho+ pemalas, yg keseluruhan hidupnya dihabiskan utk tido ni menghalang aku untuk meneruskan niat aku yg murni tu...(Alasan)..Aku pun xtau la.Tiger yg kedot ni suka sngt ngan benda yg bernama kertas.Lagi2 kertas A4 yg baru, xda tulis apa2.Masih Suci....Tp satu benda yg dia paling takut adalah....basikal aku....Sanggup xmakan sbb takutkan basikal.(Tempat makan dia aku letak dkt ngan beskal?

Sekian~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)