Donation

Oktober 04, 2011

Civil Engineering Vs Geology

"........Penghijrahan dari Civil Engineering ke Geology memberikan impact yg besar kepada saya. Tahap ke'blur'an dalam paras bahaya......."

Bila hitung balik, sudah 5 minggu aku bgelar maharajasiswi UMS. Wah! Nda(tidak) rasa ba. Selalunya, time gini poket penuh.Duit gaji Jo! Selama 3 tahun ni, asal hujung bulan, telan liur jak la jawabnya. Utk tidak membebankan, PTPTN telahpun ku apply dengan yakinnya. 
(Harap2 proses pembayaran balik nantipun akan aku jalankan dengan penuh keyakinan).

Banyak benda baru yg aku belajar dalam Geology ni. Isnin lepas, Lab kedua untuk Lab Geologi Asas 1. Kami dminta utk lukis balik batuan.Hah? Biar betul?..Kalau masa ambil CE dulu, asala cakap sal "Lukis" saja, mmg terbayang segala T-Square, Bofa Set,Board,...Auto-Cad...Tp utk Geology, smua tu xda.Lukis jak la manual.Mcm biasa.Mcm budak2 skolah melukis tu.Adoyay~ Sudahla jemari aku ni keras melukis, cmana la agaknya rupa paras lukisan aku tu nnti.
(Akan aku upload kemudian)

Ni lah dia antara batuan yg akan dihafal dan dilukis..








Ni baru sikit.Ada berpuluh,ratus, ribu dan juta lagi ni. Aku rasa, otak aku pun kena format balik dan upgrade memory.Huhu~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)