Donation

Oktober 05, 2011

Lab Report

Nah! Amekkaw! Evry Week ada Lab Report (ala~sama la mcm dulu2, time wat Dip.Macam xbiasa~)


Baru start buat Lab Report.Nasibla aku buka FB. Ada juga faedahnya kadang2.Aku terbaca wall coursemate yg mengeluh, Lab Report dia lum siap.Menggelabah aku trus.Rupa2nya Lab Report aku pun lum siap juga.Matay~! Nasib la class pagi ni dtunda kepagi esok. Class bermula jam 11am dan berakhir jam 5pm.Pastu, sambung lagi meraikan hari-hari Terakhir Ameng berstatus Bujang.

Salah satu yg terkandung dalam Lab Report aku.Buat Keratan rentas berdasarkan Peta Topografi






1 comments:

ZWAN SABRI berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

Nasib baek x study pasai perubatan.. so, terselamatlah den daripada bebanan lab report tu.. HEHE


MySuaraBlog: Asal Usul Dan Kualiti Handphone Anda

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)