Donation

Oktober 21, 2011

What?? Pregnant ???!!!!

............."Weh ! Sudah ada ka? Knapa  lambat?Xready kah?"...........

5 November ni genaplah annvsry yg pertama buat kami ;) Smua sibuk tanya, bila mo ada baby? Kalau ikutkan aku mmg mo sgt ada baby. Tgk org dukung baby masing2, jiwa aku terganggu sikit. Jiwa meronta, hati menangis..Haha~boleh pula mcm tu kan? Rezeki belum sampai lho, apa mao bikin.  Lu duduk diam, suda la. Itu kerja Tuhan, lu sibuk sangat apasal ? - emo skejap -

Sudahnya, lain pula yg pregnant. 
Nokia XpressMusic 5800.
Ya~handphone aku pregnant. Sehinggakan housing boleh pecah.Xmampu menampung pertus dia yg semakin memboyot. Tpaksa ikat ngan Rubber Band supaya perut xterdedah dan kandungan xmengalami keguguran yg dasyat.
So sad~~~~




Huduh kan hp aku? Org skang ni paling koman pun pakai BB (Broadband, Biri-Biri, Balan-Balan, Bluberry, Blackberry). Xpun iPhone atau Samseng Samsung Galaxy S Huh~rabak poket mo beli.Menggigil aku kira duwet.
Mahal  tueee~


Belum terlintas dalam hati untuk memiliki hp baru. Sayang owh. Walaupun hp ni agak usang dan oldskul atau dalam bahasa yg best "agak ketinggalan zaman", aku masih mahu gunakan hp ni. Ada sentimental value. Hp ni merupakan hadiah dari En Boyfriend ( masatu laa... skarang dah jd En Husband..Alhamdulillah). 
Tq Hubby ^^  
Hadiah semasa aku d sem akhir,  masa buat Diploma dulu.

Tu dia. Kembung. Ntah brapa bulan uda ni.
Beli housing baru yg murah dan battery baru yg xbrapa murah.


Weh ! Lawala..Beli Housing konon. Bajet mo 2kar sndiri. Skali smpi rumah, xda pula screwdriver kecik. Hah sudah~..Tpaksa la minta tolong Amoi di kedai nnti.Haiyaaaa~
Battery lama dan baru bergandingan.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)