Donation

September 07, 2012

Belajar...... jangan berhenti

Petang tadi, baru dapat senarai agihan kumpulan dari Ketua Program Geologi merangkap lecturer untuk modul Fotologi dan Penderiaan Jauh untuk semester ni.Alhamdulillah, sekali lagi aku dapat group A untuk makmal geokimia.Maknanya, hari jumaat aku cuma ada 1 klas saja.Yahoo....Dapatla aku menjimatkan duit minyak dan duit makan. Sem ni, aku kena pandai uruskan duit.Xblh terlalu boros.Kesian la pula dengan 'orang tu'.Dia penat2 kerja, aku senang2 tolong abiskan duit dia =) Amboi~amboi~amboi~..Banyak cantik.

Harap2 sem ni, aku akan lebih fokus dalam pelajaran.Lagi2 aku rasa sem ni, modul2 agak susah jugak kalau xbelajar betul2.Pengajaran di ambil daripada semster lepas.Padan dengan muka aku.


Bermula sekarang, kena simpan duit untuk overhaul kereta. Maklumla, kereta lama dan dah lama pakai kereta tu.Baru sekali tukar enjin.Enjin asal, sudah angkang tahun 2010.Skang gear la pula lagi.Gear 5 susah mo masuk.Kena tekan cluth  dua tiga kali baru dapat masuk.Apa2pun, kereta buruk aku tu la banyak berjasa.Dari kerja, belajar di poli, kerja di KGESB, lepastu skang belajar di UMS...banyak sangat jasanya.Masa buat final project dulu pun, kereta buruk tu la juga yang aku gunakan.Tq kereta burukku =)

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)