Donation

Januari 08, 2011

Akad Nikah Yg Tragis

November dan Disember merupakan bulan2 yg sangatlah fofuler untuk buat kenduri kawen.Sbb budak2 cuti skolah.Ni patik mau kongsikan satu cerita pasal akad nikah

Di sebuah majlis akad nikah, pengantin lelaki bernama Hassan :

Kadi : Hassan...

Pengantin Lelaki : Saya ustaz...

Kadi : Dengar baik2x ya Hassan... ."Aku nikahkan akan dikau dengan si Polan binti Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiii"
Pengantin Lelaki : "Aku terima nikahnya si Polan binti si Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiiii"

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi pertama)

Saksi Pertama : Sah

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi kedua)

Saksi Kedua : Sah

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi ketiga)

Saksi Ketiga : errrrr... .lontaran suara awak tidak jelas... saya tak dengar apa yg awak cakap... . pitching berterabur ke laut... keluar acuan terus,jiwa awak kosong... takde feel... . low note tak sampai, high note awak pulak... takde kawalan..sepatutnyaa ditahan... kasi sustain... falseto lemah... improvisation R&B awak tak menjadi... bughok bebenorr bunyinyee... .teknik ramify pun tak mantap... bunyi macam orang nak berak jerr... . satu jer yg saya suka... awak ade ciri2x seorang pesona bintang! awak boleh lebih berjaya sekiranya melakukan yg lebih terbaik!!!

*Pengaruh realiti tv

1 comments:

Mus berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

masa kawin aku dulu lain plak..
kadi tanya sah? saksi jawap all right!! sah!!

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)