Donation

Jun 20, 2011

Percutian bulan June sudah Tamat

Seronok rasanya dapat bercuti..terasa lebih muda..haha~Sebab rutin harian dihabiskan dengan kerja dan komitmen terhadap rumahtangga yag baru dibina.Encik Husband pula sibuk dengan kerja non-stop Monday to Sunday.Keluar kerja jam 7.30am dan balik rumah jam 1am.Hanya akan berada dirumah selama 6@7 jam.(Terima kasih En Husband di atas pengorbanan tersebut)

Finally..dapat juga meluangkan masa bersama dan menikmati Honeymoon di Bandaraya Kuching Sarawak..(Usia perkahwinan 7Bulan,2Minggu,1 Hari).Yg menambahkan keseronokan adalah apabila ahli keluarga lain turut meluangkan masa untuk berhoneymoon bersama..Mama&Bapa, akak aku (Mas&Suami bersama 2 anak mereke. Dania Maisarah dan Muhammad Darwisy)..Dan yg paling penting, sorang anak bujang Mama yg bongsu, merangkap adik kepada kakak aku, dan adik ipar kepada Husaband aku..atau lebih ringkasanya, adik lelaki aku yg paling bongsu..Ijan..(Photographer tidak terlatih).Jadi mangsa aku untuk mengcapture segala memori semasa berada disana.Yg xhabis2 dengan handphone,calling2,,Bersms,mms dan 3G bsama kekasihnya, Fatin.(Xpa la fatin..next time Fatin join kami, k) Huhuhu~

Entri tentang percutian aku akan ceritakan pada enti akan datang.Harini, sibuk update kerja yang tertangguh dan yg belum beres.Kerja didahulukan ,Blogging diutamakan..hehe~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)