Donation

Julai 27, 2011

Aku diugut dan laporan polis telah dibuat



Xlama dahulu, aku ada menonton MHI TV3, masa tu Ally Iskandar dan Abby adalah penyampai yg bertugas. Ally ada sebut tntang satu laporan polis telah dibuat kerana mangsa telah mendapat ugutan dan ancaman dr seseorang..Inilah laporan lang dimaksudkan tu..Mangsa melaporkan telah menerima beberapa mesej dari Facebooknya. Dan ugutan itu berbunyi:


"AKU JUMPA HANG,AKU CUBIT PERUT HANG"


Hahahaha~Lucu.Tp jika dipandang dari sudut lain,memang la amat membimbangkan.Manala tau si pengugut tu mau cubit dengan mnggunakan playar atau senjata2 lain..siapa tahu~Tp aku tetap memandang laporan ini sbg lawak sarkis.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)