Donation

Julai 26, 2011

Fire Drill CP (Center Point)

Wah~akhirnya tertunai hajat mo makan Big Mac, McD.Pergi bersama Kak June, Kak Liz dan Ida.Lepas tu, Kak Liz balik rumah dia.Tinggalkah kami bertiga.Sempat lagi beli disc, tgk2 kasut..Naik lift..pastu dalam lift tu adala sorang pakcik ni,.."Ada Fire Drill ni harini"...

Aku park kereta di aras 4.Ngam2 kluar lift, siren pun bunyk..Aku dan kawan seopis ni, selamba jak la.Sbb mmg tau tu fire drill..Tp mcm real la dorang buat.Siap ada announcment "Fire!Fire!Fire! Kebakaran di tingkat bla~bla~bla~....."Pak Guard pun ikut panic sama..(Lakonan yg mantap)..

Pak Guard : "Ada kebakaran.Tolong tinggalkan kereta dan turun ke bawah ya Cik"


Aku : Angguk2 kepala dan cakap "Ya~Ya~"..tp xjuga mo kasi tinggal kereta memandangkan aku mahu bergegas balik ke office.Jam sudah menunjukkan jam 2.15ptg.Kali kedua Pak Guard dtg kereta aku " Tolongla Cik, turun dari kereta.Pigi bawah." Dan akhirnya aku mengalah.Dalam pada tu sempat lagi snap bbrapa pic.(Kamrea handphone jak)


Kereta yg bersusun di parking aras 4 ke aras 3

Jem abesss~

Kreta bomba..neno~neno~neno~

Org ramai belarian menyelamatkan diri

tangga yg sesak..Smua berpusu-pusu keluar

Rakyat sabah (sila tag muka masing-masing)..hehe~


Paku guard jaga pintu sambil pegang belantan

Rakyat Sabah lari jauh sikit dr bangunan CP


Kak June bz call mmber opis, bgtau kami terperangkap di CP..(ui ensemboi juga yg dibelakang tu..kekeke)

Lama btl latihan dorang ni.Kami ambil keputusan untuk menyinggah SR.Dek kerana aku mengidan durian Ciskek..huhu~

Jam 4ptg baru masuk opis..Bos sedang menanti dengan muka Sabar..haha~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)