Donation

November 05, 2011

Friday

Jumaat yg best.Datang U amik Midterm Paleontology. 
Pastu dr minggu lepas dah janji ngan geng2 group TITAS utk buat perbincangan sikit.Satu persatu sms mengisi inbox ku. Masing2 xdapat dtg. Minggu sblumnipun xdpt datang jga.
Agak sedikit kecewa gak aku.
Tp apa blh buat....kita ni manusia saja.
Sepatutnya aku dah balik kg arini.Tp memikirkan komitmen tu, aku batalkan ja.
Nasib la mmber sorang ni bagi komitmen yg penuh.Diapun telah korbankan masa dia utk join perbincangan td..
Tq beb..


Ok cukupla pasal tu. Nnti xpasal2 kuar pula darah manis aku ni.huhu~
Tension cr bahan mo buat asgmnt, aku rodger2 Officemate. Lama xjumpa, so inila masanya.
Tq Kak June sbb tumpangkan BMW merah tu dan Kak Ida, tq sbb ceritakan pengalaman dasyat apabila terlibat dalam kemalangan keretapi langgar Lori Minyak aritu.Alhamdulillah Kak Ida terselamat atas ketangkasannya melompat dr pintu yg tinggi, dan disambut oleh sorang balak ensem..hehe~
Terbaeeeek~
Syukur Alhamdulillah Allah selamatkan semua org.

Tiket Kak Ida 

Tiket bertarikh hari kejadian tu. Tragedi Oktober

Lunch @ RCH Karamunsing. Kak June sdg menghayati makanannya.


Kemalangan yang dimaksudkan




0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)