Donation

November 10, 2011

Lupa daftar 1 Kursus ??? Mampos la aku kalo camni

Ptg td, aku p terminal bas, ambik adik2 aku dan mmber dorang , Ida, Dilla & Haza, dr balik bercuti di kampung. Ladang Mostyn, Kunak. Kg halaman En Husband tercayang.(Sweet x?..haha..~ ^^)

Peruts lapaq, lantas aku bawa dorang singgah jap d Anjung Selera. 
(Sorry to Ida, Dilla dan Haza sbb paksa korang p makan, dan aku tlh rosakkan program korang ptg tu. Amanah dr abg korang utk bwa korang p makan.Peruntukan yg diberi, aku harus gunakan sbaik mungkin).. 

Matahari sudah terbenam.Tp lautan masih kelihatan dgn jelas.Begitu juga dgn Bandar kk yg dihiasi lampu neon.Bangunan Yayasan Sabah tersergam indah, masih utuh sprti dulu.
Oh~indah skali panorama pada waktu itu
.(..bikin panas sastera aku ni,...)

Adik aku sorang ni, merupakan senior kami d UMS. 
Jd cerita2 sikit la pasal plajaran dan modul2 yg aku amik.
Cerita punya cerita...
ttiba jantung aku mcm berhenti berdetak,
apabila aku xmampu jawab soalan dr Ida.
Dahla muka c Haza ni mengingatkan aku kpd sseorg yg menyakitkan hati aku.
Emosi terganggu skejap.
Adoyay~

"Kakak amik Pengantar Etika kah?
"Ndak la.Aku amik Etika dan Akhlak"
" Owh..yg satu lagi? Kakak amik apa?"
"Itu jak aku amik"
"Bukan ada 2 kah tu mau d ambik?"
"Hah??"


Hah sudah~~..
Darah manis aku yg pada mulanya memenuhi muka tiba2 surut.
Surut xtau smpi mana.
Badan aku rasa sejuk smacam.
Pucat.
Mamposla aku kalau gini. Xdaftar 1 modul lagi.
Cmanala aku amik exam ni nnti.
Xcukup syarat.Jam kreditpun xcukup mcm org lain.
Habis
Punah
Musnah


Xsabar mo balik rumah, refer balik Prospektus.
Smpi jak rumah, trus cari buku yg d maksudkan..


Adoy~cmana mo rotate ni...

Fuh !! Nasib la..UC rupa2knay amik sem 2 nnti.

Kesimpulannya..aku selamat..Rupanya aku amik Etika dan Akhak & Teknik dan kemahiran belajar.
Ingatkan aku xda daftar modul tu..
Ni la ni. Petanda mo nyanyuk.
Benda senangpun boleh lupa.
Haisy~
Lega
Sem depan, amik UK pula.
(Emm kena tnya senior la ni, apa modul yg senang lulus dgn jayanya)

Ole2 dr Kunak. Tq Mama Mertua ku. I luv u  ^^.
24,25 & 26 Feb kmi balik ya Ma.Harap2 xda kuliahla msa tu..huhu~

Promote sikit : Mama Mertua aku sangatla rajin orangnya. Dr aku blum kawen dgn anak teruna dia, dr tu la kami mengamalkan sistem barter. Haha~Hantar2 barang. Udah kawen ni, lagila rajin mama mertua aku ni. Beruntugnya dpt mertua penyayang, baik hati dan rajin camni.
Akulah Menantu Pertama
Kamu ada???
haha~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)