Donation

November 03, 2011

Kau Sindir Aku Ya?...Owh xpa~xpa~...

Esok Midterm Paleontology. 
Start kul 8am.
Percentage ilmu yg masuk dlm otak udang aku, cuma 15%
Ergh !!!
Tgk tv jap, buku ku biarkan berselerak dlm bilik.
Agak lama juga aku habiskan masa tgk tv.
Agak2 otak dah stabil sikit, baru  semangat mo study tu meningkat.

Masuk bilik..
Aku rasa tersindir bila tgk Tiger sdg "membaca buku" yg aku buka td.
Wah~menyindir nampak??~

Kalaula Tiger ni manusia, mungkin dia akan jd manusia yg bijak.
Sbb, bila2 masa aku bentang dan teraburkan kertas2 aku masa buat Lab Report, masa study..dia msti join skali.Duduk atas kertas. Pastu tgk tulisan dan lukisan aku.
(Aku xpasti samaada dia memuji atau pun mengejek kerja2 aku tu)
























Apa2pun, Tq Tiger sbb xkoyak rabakkan kertas dan buku2.
Lagi2la Buku Library ni.
Mampos aku mengganti nnti.
Harga buku lagi mahal dr belanja makan aku sebulan.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)