Donation

November 23, 2011

I'm in the middle of Midterm



Hrni sja, aku tpksa btarung dgn 2 midterm.

8AM-10AM -    Kuliah Geomorfologi & Peta Geologi
11AM-1PM       Midterm ke-2 utk English
2.15PM -4PM   Midterm Geomorfologi dan Peta Geologi.

Otak aku ni dah lambat proses maklumat. Lagi2 dalam bab menghafal bhasa2 saintifik yg pelik2.Kadang2 tercampur pula dgn subject2 lain.Adoyay~parah...parah...Skarang baru tau, rupanya engineering lg senang dr kos yg aku amek skang ni..
[padan muka aku ] 

Awal gila aku tdo.(Bukan tdo sbnrnya, tp tertido)..Smpi masak untuk mkn malam pun x.Cian En Husband, balik kerja, xda masak lauk. Nasib la dpt husband yg xgarang. Dibiarkan aku tdo, subuh baru terbangun..
Hayooo~ xsmpt ulangkaji owh.. Midterm telahku jawab dengan berbekalkan data2 yg masih ada dalam kpala otak aku ni.Harap2 xda la virus2 yg p makan document dan data2 aku..huhu~


Tiba masa yg pnuh mendebarkan.Midterm English ..alhamdulillah boleh la jawab..
Midterm Geomorph...naudzubillah...~~
Dari aritu dah set dlm otak, soalan senang dan paling bikin panas, otak aku proses bahawa soalan dlm btk MCQ..[ sot !! ]

Tawakal ja lah.....spa suruh x rajin ulangkaji...Ulangkaji last minutes buat apa?..
Tanggunglah sendiri
Xpa...satu lagi pengajaran utk ko..Tija..

Dah..cukup, jom siapkan Lab Report Paleontologi pla..
Sok pagi akan ke Simpang Mengayau....Field Trip bsama budak2 Geology
Yeah~~..Jom kita mengayau

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)