Click and Donate

Februari 24, 2012

2 Buku Terbitan UMS dengan harga RM26



Seperti dijangka, Prof.Dr Sanu tetap jalankan kuliahnya walaupun masih di minggu pertama. Bdasarkan pengalaman pertama masuk kuliah dia sem lepas, aku p juga la kuliah wlaupun liat.Piqa sms tnya ada klas @ xda.Akupun xtau, sbb xda apa2 ancntpun dibuat.Assume jak la ada.

Smpi kuliah.Tunggu dlm 10 minit.Weh betullah.Mmg Prof sdah setat kuliah dia dgn pnuh semangat.Xrugi aku dtg arini. Mcm biasa ak akan ambik posisi paling depan dlm bilik kuliah.Sbb kalau ak duduk belakang, mmg bcerita ja sma org sblah.Xkosentret mo study (konon2la tu)..Tmbahan lg aku ni rabun.Kalau xnampak, otometik pndngaranpun xbrapa jelas.Nah! tpksala duduk paling depan.Xtau mo wat apa, hponpun trtinggal dlm krta buruk aku.Tgk2 jak la Anis dan Didi yg duduk d sblah.Weh dorang uda beli buku Stratigrafi & Asas Mineralogi Optik.Aku mo juga ba.Tanya harga, wah boleh tahan.

Lepas jak kelas, ak p la library cari buku tu.Mmg ada, tp plajar lain dah pnjam.Em kalau uda d pinjam, sah2 la sudah abis sem baru dorang pulangkan.Asyik renew jak.Bila aku pertimbangkan balik, elok sgtla aku beli guna baucer. Sbb kalau cuma mengharapkan buku dilibrary, kebarangkalian untuk aku meminjam buku yg dimaksudkan amatlah tipis.

Last-last beli jak la.Dua buku ni bernilai RM76...aku tmbh cash RM26 sja la.Tu la yg aku maksudkan dgn 2 Buku Terbitan UMS dengan harga RM26. Jgn salah faham..hehe..

2 comments:

aurora ELi berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

bley ke klau saya nk beli bku ni?

edja berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

@aurora ELi Cik nak beli?Ok nnti saya tolong tgk harga kat U ktorng k.Xsure la harga sbnar, sbb aritu saya belipun ngan baucer =). E-mail saya iza_miciko@yahoo.com

cLick IkLan uTk kEtErAnGaN LanJuT

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)