Donation

Februari 17, 2012

Kecewa (Sikit Ja La)



Result dah kuar.Agak kecewa sbb apa yg disasarkan tidak dapat dicapai dengan jayanya.Pointer xsampai 3.Ergh~!!..Xpernah2 aku dapat pointer bawah 3.kaciwa berabis.

Mungkin ni la perbezaan belajar bila sdah tukar status ni.Dulu urus diri sendiri saja.Ni mo belajar, urus rumah, sdiakan itu dan ini utk En Husband. Banyak bendalah.(Alasan jak tu,padahal pemalas ni).

Tp xpa, redha.Allah telah bagi aku En Husband yg bagi aku peluang utk smbung belajar (walaupun umur agak terbabas sikit)..haha~..Syukur alhamdulillah.Lepas ni, aku akan lebih berusaha.InsyaAllah.

Isnin ni dah start sem 2.Yeah,harap2 aku rajin la sem ni dan sem2 yg akan datang juga.Rajin2 belajar supaya xpalui mcm skrang ni ya Tijah..haha~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)