Donation

Februari 23, 2012

Sopink xpayah pakai duit

Jam 8mlm,aku membuat gerakan solo, mencari bookstore yg  menerima baucer buku utk aku belanjakan.Tpaksa p sorang2 sbb En Husband, balik Tawau.Ayah angkat dia meninggal.Aku xleh ikut sbb kuliah sem ni baru jak bermula.

Ambik bakul,pastu blur..xtau mo beli apa.Novel?Eee~xsuka baca novel skangni.Agak lama ada d Popular Centerpoint.Staff d sana pun balik2 tgk aku..Dgn bakul yg kosong, aku ke bhgian buku2 dan patah balik ke bahagian alat-tulis, ..Pastu ke bahagian buku lagi..dan begitulah...rasanya cukup 7 kali tawaf.Mmg xda idea mo beli apa.Weh tinggal 5 minit g, dorang mo tutup kdai.Kutip jak la apa yg dirasakan penting.Yg ni jak pun, sudah habis RM50.Babai baucer RM50



Baki baucer RM150 lagi akan digunakan bila btul2 ada keperluan.Beli buku yg Lect suruh.Kalau ada di library, xyah la beli.Ftostate ja.Mo beli, RM50,ftostet baru belasan ringgit..Bagus lg gunakan utk beli kertas A4 bnyk2.Cnfm perlu sangat2.

#najibtolongbagikamibaucersetiapsemktq#

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)