Donation

Ogos 20, 2011

PTPTN

Bagi seorang bakal mahasiswi IPTA spt aku, menunggu PTPN atau secara panjang lebar disebut juga sebagai  Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional, merupakan suatu penantian yg menyeksakan.Mcm aku ni, buat PTPTN for the 1st time.So, banyak benda yg aku xtahu.Nasibla En Gugel dan Group UMS berserta bimbingan dari Buku Panduan Pendaftaran membantu aku.




Akhirnya, setelah menerima E-Mail dr pihak PTPTN, dengan iringan doa, aku xsabar-sabar lagi mengecheck..Horrray~! Pinjaman  sebanyak 21k di luluskan.Dan apa lagi, bergegas aku mencari Printer zaman Parameswara aku yg sudah hampir 2 tahun tidak digunakan.Last aku gunakan untuk Final Project tahun 2009.


Lega apabila Encik Canon sedia berkerjasama memprint segala dokumen dr pihak PTPTN tu..


Berbekalkan Broaband berkuasa tenuk ni, aku tetap juga mo online.Main Baking Life..haha~Biasanya, hujung minggu, ada saja aktiviti  luar yg aku lakukan.Tp mingguni, aku d rumah saja.Menjalankan aktiviti 5S di rumah sendiri dan online sambil menonton tv bersama Tiger yg pemalas,kuat tidur,penakut dan comot sbb belum mandi lagi mingguni.








0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)