Donation

Ogos 18, 2011

Resign & Back to School

Harini, hari terakhir aku akan berada dalam office ni..Sedih ada, gembirapun ada.Sbb aku akan mengorak satu lagi langkah dan akan menikmati kembali alam Kolej yg sudah 2 tahun aku tinggalkan.

7 Sept..tunggu kedatangan aku ya wahai Tan Sri "U".




Kalau cakap sal belajar ni..ada 10 item yg aku listkan sebagai satu keperluan.
Kertas Pen Pensel Pemadam Pembaris Saintifik Calculator Paper Clip Staple Highlighter Tag paper

Untuk tidak menyusahkan Family dan En Husband, PTPTN telah ku apply dengan yakinnya.Tunggu 23 August ni untuk result.Harap2la dapat..Amin~

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)