Donation

Jun 23, 2010

.:: KLiA oh KLiA ::.


Aku dalam perjalanan balik ke Sabah.Di KLiA, aku smpat express shoping,membeli buah tangan utk fmly di Sabah.Tgh rambang mata memilih tu, perut aku memulas.Akupun tnpa bfikir pnjg, meluru ke tandas yg bdktan.Dlm tu cuma satu tnds sja yg xda org.So,aku masuk la dlm tandas tu dan bersiap sedia utk take off.huhu~melepaskan hajat.Baru sja aku duduk d mangkuk tnds tu, aku terdngar org dr tandas sblah menyapa.

Jiran Tandas : ''Ha..cmana skrang ni?"

Aku ni jnis yg xsuka berbual dgn org yg aku xknal.Tp ntah knpa haritu, mood aku baik sangat.Tmbahan lg memikirkan org tersyg yg akan mnjmput aku d KKia nnti.Aku xmo menghampakan org yg btanya tu.So bermulalah perbualan kami.

Aku : "Okey la juga "
Jiran Tandas : "Ko nak g mana ni?"

aKU musykil, tp aku jawab jugak la

Aku : "Owh..aku mo balik Sabah"
Jiran Tandas : "Bila kau nak gerak ni?"
Aku : "Flight aku kul 7.45.Pas aku abis "bisnes"ni, aku mo p beli buah tngan sikit.Td,xhabis pilih lg"
Jiran Tandas : "Hei, aku call kau balik lepas ni, tiap kali aku tanya soalan kat kau, minah kat sebelah aku ni asyik jawap jer!!!


Moral: jangan menyampuk time orang bercakap.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)