Donation

Jun 08, 2010

.:: monyet ::.


Ada seorang lelaki membela seekor monyet... satu hari dia membawa monyet peliharaan nya pergi ke sebuah Bar... Semase lelaki tersebut menikmati minuman di bar tersebut... monyet peliharaan nya itu mula membuat kacau... dia melompat ke sana sini... Bila nampak sepiring kacang, monyet itu terus memakannya..nampak semangkuk kentang goreng terus mengambil nya lalu di makan nya... dan tiba2 melompat pula ke atas meja pool dan mengambil bola pool tersbut dan menelannya sehingga abis...

Pemilik bar tersebut melihat keadaan itu dan berkata kepada lelaki tersebt

"Encik... encik nampk tak apa yang monyet encik lalukan?... "..

" Apa?.."...

"dia menelan bola pool di meja pool saya sehingga abis... "..

Dengan selamba lelaki itu menjawab

"..Saya tak pelik pun... dia memang akan makan apa sahaja... saya akan byr semua yang dia makan tadi... ok.."..Lelaki tersebut menghabiskan minumannya dan membayar bill lalu beredar...

Dua minggu selepas itu..lelaki itu bersama monyet nya datang lagi sekali ke bar tersebut... Seperti biasa lelaki itu memesan minuman dan sekali lagi monyet nya itu melompat kesana sini... dan tiba2 monyet tersebut ternampak sebiji anggur..dia mengambil epal tersebut dan menyumbat ke punggungnya..dan mengeluarkan semula lalu memakan nya ... .

Pemilik bar semakin hairan dan terkejut..lalu berkata kepada pemilik monyet tersebut..

"Encik..adakah encik nampk apa yang monyet encik lalukan tadi?"...

"Apa lagi??... "...

"Dia menyumbat sebiji epal kedalam punggungnya dan mengeluarkan nya lalu di makan."..

"Saya tk pelik pun... dia masih akan makan apa sahaja..cuma sejak dia menelan bola pool hari tu... sekarang dia akan mengukur dulu sebelum memakannya... "

1 comments:

mimie berkata... [Rasa Mcm Mo Comment Plak]

eeee..kotor.tp kelaka giler ar.Dah dpt imagine that situation..harharharhar!!!!!!

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)