Donation

Disember 08, 2010

10 bongol jalan yg belum serasi dgnku

Setiap ari, aku kena meredah & melanggar lebih kurang 10 bongol..bandel..em apa2 la.Bongol yg d buat untuk mengelakkan mat2 rempit merempit d kawasan tu dan mennambahkan gian drifter2 drp mendriftkan kerta dorang d jalan tu.Mmg langkah yg bijak.Tp yg xbijak, janganla letak banyak sangat.Lenguh kaki dan jari jemari kaki i menekan pedal clutch & minyak.

apa kaitan dng ketidakserasian antara aku dan bongol tersebut.Em~kalau dah maghrib, gelap2 sket, aku xnampak.Rabun malam.Mungkin?? Jd aku yg takut akan kegelapan melampau (sbb jalan tu xda stretlight)..aku laju la, pastu pasang lampu tinggi (hi-light, hi-beam.Tp masih xmembantu kalau ada kreta dr arah yg bertentangan.Maka dengan itu, aku dan kereta aku akan melompat serentak dan mengikut irama.

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)