Donation

Disember 06, 2010

Claim Kontraktor


Emm~ni yg aku xsuka kalau terpaksa berhubung dgn kontraktor yg xmo bg kerjasama.Dr minggu lepas lg aku sudah call dan email bhubung dngan tuntutan bayaran dr syarikat dia , yang mana, ianya amat meragukan dan menigkatkan tahap kemusykilah aku."site ranau"...bila d tanya untuk projek yg mana satu, dia putar belit cerita la pula.Sepatutnya,dia kenala nyatakan material yg dihantar untuk projek yg mana satu.Xkan la material tu d hantar untuk suka2 saja.Untuk penuhkan siteyard.Apa la~

Emm skarang ni, baru la aku rasa cmana susahnya org yg proceed claim yg kita buat tanpa data yg lengkap.Kdng2 data yg tidak lngkap tu, bdasarkan ketamakan yg ada pd diri, yg mau duit masyuk lebih dr duit yg keluar.Mcm aku dulu la, autstesen, pastu claim la milage dan lojing lebih sikit.Cari makan~hahaha

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)