Donation

Disember 10, 2010

Aku VS Kerja2 QS

Sepanjang aku berkhidmat ngan syarikat ni, banyak benda yg aku blajar ttg dunia QS.Dlu asyik2 p site, skang fulltime terperuk d opis yg sejuk tahap tertinggi ni.Lari sedikit dr apa yg aku blajar dlu iaitu dunia kejuruteraan awam.Yg bestnya, aku terpaksa berhadapan ngan bil2 dr kontraktor & technician yg kadang2 xmasuk akal dan amat melucukan.Nasib la meja aku ni di pedalaman sket.Jd org xnampak aku snym & ketawa sorang2.Lucu bila dorang mo claim, pastu manipulate bill asal.Tamak punya hal la ni.haha~

0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)