Click and Donate

Mac 28, 2011

Org lain beranak, aku yg emo.

Lunch bersama hubby dan kakak aku, di Restoran Getaran Jiwa Alamesra.Memandangkan aku dalam tempoh berpantang berdiet, maka dengan itu, hanya inilah menu makan tghari aku.Anggaran dalam 250 kalori...mengkali la..

Menu Lunch Aku

Menu Lunch hubby aku, mmg menggoda.Sabo je lah!
Menu hubby aku juga.Bikin dengki jak ni taw...

Akak aku, yg turut sama berdiet.

Lepastu, Sempat p Hospital Likas, ziarah sepupu husband yg baru ja melahirkan sorang baby boy yg comel.Congratulation Endang dan suami.Makcik Suri dan Pakcik Selamat,tahniah juga sebab berjaya menambahkan koleksi cucu.Sorry xsampat capture pic.Telampau eksaited tgk baby.Rasa mcm mo nangis pun ada.Terharu ni.Air mataku hampir mengalir, tapi ku tahan Jebat.
Masa tunggu waktu melawat jam 12.30tghari tu, sempat juga melihat kejadian yg menyeramkan.Ada sorang ibu mengandung ni, d sorong atas wilcha (wheelchair).Mmg nampak btul2 mo beranak la.Mengerang kesakitan.Ergh!Saat tu, aku cuma mampu menelan liur dan tutup telinga.Pucast abes aku, rasa cam mo pitam.Nasib sempat bepaut d tangan hubby.Sheram dowh!..Belum sempat ibu tu ditukar pakaian untuk dihantar ke Lab, terdengar erangan ibu tersebut, suasana disana menjadi kacau bilau.Lepastu,..uwek~uwek~..Lahirla sorang baby tanpa sempat ibunya menukar pakaian dan tanpa sempat dibawa ke wad bersalin.Maka, semua yg berada disitu memberikan tepukan yg gemuruh kepada beliau(Yg ni, aku tambah2 jak ni).


Lepastu, singgah ke Kdai eksesori kereta.Tukar wiper yg sudah bkarat dan kurang mengancam.Terbang RM25 untuk Sang Kancilku.


wiper lama
Wiper baru
Jalan balik ke sembulan, jem.
Wiper baru..ngehehehe~
Dalam perjalanan balik opis.Baru terperasan sebuah bangunan lama di sebelah Hotel Tang Dynasty.Mmg oldskul abes la rumah tu.Kalau kena jual pun, mau juta2 juga harga dia.Sbb terletak d kwasan bandar.Strategik lagi.Tp, xda hantu ka tu rumah?hehe~

0 comments:

cLick IkLan uTk kEtErAnGaN LanJuT

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)