Donation

Mac 29, 2011

Water Fountain & "Sucker Punch"

Lepas dinner dirumah, aku dengan secara membabi buta mencadangkan kpd En Asben untuk ke Perdana Park bersama tetamu istimewa, merangkap bestfriend En Asben dr zaman kegemilangannya sebagai Mat Rempit dahulu kala,Fizal. Faizal yg menginap dirumah kami kerana ada sesi interview bersama SESB harini.(Good Luck Faizal).Memandangkan aku adalah wife yg mmg selalu dimanjakan, En Asben menurutkan saja hajatku itew.Wah!Bertuahnya mendapat suami mcmtu.Hehe~

Apa barang ada d Perdana Park?Mo jogging ka?..Em hajat dihati mmg gitu la sebenarnya.Tp memandangkan ada pula c Faizal ni, keinginan tersebut ditukar.Datang Perdana Park hanya mo tgk Water Fountain.Berbekalkan kamera handphone yg bermegapixel rendah, bbrapa pic sempat aku snap, utk smua.(Biarla ndak cantik, asal dpt tgk jak kan)

Utk video...korang boleh tgk sndiri di Youtube..Aku malas mo upload.






















Lepas tgk Water Fountain tu, p Suria Sabah pla.Tgk Movie "Sucker Punch".Best.Tp bagi sesiapa yg berfikiran agak lembap,mmg xfaham cerita tu.haha~(Mcm aku la)



0 comments:

Donate

Isi Mengandung

anak buah (1) anniversary (1) artis (4) cuti (8) e (1) eksaited (10) family (2) fieldtrip (6) gaduh (3) geology (4) gosok (1) honeymoon (1) ikan (1) ilusi (1) isteri (5) jawatan kosong (2) kemalangan (3) kereta (3) laporan (1) laptop (1) Lawak (4) midterm (1) Movie (2) nikon (1) pasar (1) perkahwinan (3) pinjaman (2) pregnant (6) PTPTN (1) puasa (1) resipi (1) sabah (1) solat (1) UMS (5)